Известие

Collapse
No announcement yet.

147 загрява при изкачване на наклон

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от jazzman Покажи съобщение
    Аз съм със 147 и стрелката не мърда от 90.
    Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
    И при мен е така! Каквото и да правя(баири,ръчка, задръстване), дори и на трак дея...си седеше заковано на 90!!

    Със сменен термостат и нов антифриз съм...
    И температурният датчик и самия уред на таблото имат някакъв процент допустимо отклонение (дори и по спецификации на производителя) Освен това, има варианти на когато датчикът за уреда е разположен на блока, а при други е заедно с онзи на термостатът, тоест единия отчита по-рано, а другият по-късно. И на 100'C бега стрелката в някои моменти, не значи задължително проблем. Нека си измие радиаторите добре (силен препарат и водоструйка), па после пак да пише)
    156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
    Bosch Motronic M2.10.4 MPFi

    Comment


    • #17
      Радиаторът е нов, на няколко месеца. Не изключвам факта, че може да има боклуци по него, но не мисля, че са чак толкова, че да компроментират работата му.

      Comment


      • #18
        Хора не може да не ви качва на баир голям над 90 градуса ако караш към планината не може да не ги минава колкото и да ви е чист радиатора щото ти качваш не го вярвам
        sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
        Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

        И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
        Ramstein - Benzin
        https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

        Comment


        • #19
          Ела да те повозя В неделя заминавам за Варна . Нямаме полза да лъжем за това. Съвсем сериозно го казвам това и както се вижда не съм единствен, колата повече от 90 градуса не мърда. По какъвто и начин да я карам, натоварена,проходи,климатик,големи обороти, стрелката не мърда . И аз съм изненадан, но е така!

          Comment


          • #20
            При 147 е така. Може би на 156 уреда в купето е по-чувствителен...

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от kkkrisss Покажи съобщение
              Радиаторът е нов, на няколко месеца. Не изключвам факта, че може да има боклуци по него, но не мисля, че са чак толкова, че да компроментират работата му.
              Много ми е интересно пробвал ли си да сложиш 100 октанов бензин и да даваш газ по баира ?
              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
              sigpic
              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                Много ми е интересно пробвал ли си да сложиш 100 октанов бензин и да даваш газ по баира ?
                Карам колата само със 100 октанов бензин!
                А иначе загряването се получава при съвсем спокойно изкачване с обороти до 3000, като баира не мога да кажа, че е особено впечатляващ.
                Отделно съм пробвал да я юркам на равен терен и то доста - стрелката не мърда от 90.
                Ще се радвам да получа мнение...

                Comment


                • #23
                  Може водната помпа да не смогва?

                  Comment


                  • #24
                    Все си мисля, че ако проблема е във водната помпа ще го прави по-често , а не само при изкачване.

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от kkkrisss Покажи съобщение
                      Все си мисля, че ако проблема е във водната помпа ще го прави по-често , а не само при изкачване.
                      Мотора 105 коня ли е или 120 ?
                      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                      sigpic
                      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                        Мотора 105 коня ли е или 120 ?
                        105.

                        Comment


                        • #27
                          Колега така, както го обесняваш пак бива, на мойта и почистих и двата радиатора, смених и термостата , а датчика на диагностика при Bobo ми казаха , че е добре. И въпреки това не ми дава да и включа климатика , пусна ли го и айдее отиваме към 100 градуса и ако има баир още по бързо и на дълъг път подържам някъде около 120 и пак не охлажда даржи към 97 градуса по датчик близо 100 даже. И така като гледам всичко сменено остава само радиатор? Че като гледам е поизяден.
                          Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от Crazy_Element Покажи съобщение
                            Колега така, както го обесняваш пак бива, на мойта и почистих и двата радиатора, смених и термостата , а датчика на диагностика при Bobo ми казаха , че е добре. И въпреки това не ми дава да и включа климатика , пусна ли го и айдее отиваме към 100 градуса и ако има баир още по бързо и на дълъг път подържам някъде около 120 и пак не охлажда даржи към 97 градуса по датчик близо 100 даже. И така като гледам всичко сменено остава само радиатор? Че като гледам е поизяден.
                            На единт приятел с "Опел Вектра Б" беше така. Радиатора на външен вид беше идеален, но както при тебе.. пусне ли климатика отива към 100-110 градуса. Оказа се радиатора. Взе си нов и проблема се оправи.

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от zombiran Покажи съобщение
                              На единт приятел с "Опел Вектра Б" беше така. Радиатора на външен вид беше идеален, но както при тебе.. пусне ли климатика отива към 100-110 градуса. Оказа се радиатора. Взе си нов и проблема се оправи.
                              То моя ако става въпрос и на външен вид не го докарва . Иначе на колегите на които им загряват колите вече има няколко начина да се почне проверката. Първо миеш радиатора отвънка ако не се оправи проверяваш датчика на диагностика, ако не е от него термостат и накрая радиатор е аз стигнах до последното
                              Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от Crazy_Element Покажи съобщение
                                Колега така, както го обесняваш пак бива, на мойта и почистих и двата радиатора, смених и термостата , а датчика на диагностика при Bobo ми казаха , че е добре. И въпреки това не ми дава да и включа климатика , пусна ли го и айдее отиваме към 100 градуса и ако има баир още по бързо и на дълъг път подържам някъде около 120 и пак не охлажда даржи към 97 градуса по датчик близо 100 даже. И така като гледам всичко сменено остава само радиатор? Че като гледам е поизяден.

                                Колегата е писал, че радиатора е нов, така че предполагам той отпада като проблем.

                                Comment

                                Working...
                                X